Dashboard

Wednesday, December 14, 2011

wedding of the year

          

 Assalamualaikum darls ..


Hari ni nak cerita pasal seorang lagi BFF aku yang dah mengakhiri zaman bujangnyer..Cerita ni dah agak basi kot, sebab dia akad nikah 9.12.2011 aritu..xpa xpa, janji aku buat entri ni khas untuk dia dan asben dia..hehehe..ok, dengan sekali lafaz je kawan aku ni SITI NOOR MUSLIM dah sah jadi bini orang..dah sah jadi isteri kepada MOHD ZUHDI ..Tahniah hampa, dah selamat pun jadi suami isteri.Aku doakan hampa kekal dan bahagia sampai akhir hayat. Hope, tahun depan boleh dukung anak hampa plak..hehe :)



ni beberapa keping pic diorang :)



                               
                            *serius plak muka pengantin ni..hehe   ( masingmasing nervous tu )


                           *ok dah sarung cincin, bersalaman plak ...cewah cewah dah mula
                             senyum si pengantin lelaki ..dalam hati mesti kata..bagus bini aku ni..
                             moga jadi isteri mithali yer ct noor...



                    * cium di dahi (ehem ehem)

                                           
                                                  dan gambar kami berdua mama dan anieq
                                   (tak lengkap entri ni kalo tak dak gambar tuan punya blog kan..)
                                                                 hehehe gelak nakal

                                                 







                                       
                                                        mama, anieq nak terbang nie....
tak kenal maka tak cinta

No comments:

Post a Comment